Ευχαριστούμε τον Δήμο
Ερέτριας για την ευγενική
παραχώρηση του χώρου 
διεξαγωγής (Πεζονήσι).

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

εθελοντές τετρακίνητους

Εύβοιας fetesClub4x4

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

του Συλλόγου Ενεργών Πολιτών

Δήμου Ερέτριας "Η ΜΕΔΟΥΣΑ"

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς 

εθελοντές Σαμαρείτες

Χαλκίδας για την βοήθειά τους

 

 

EASTERN EUROPEAN REPUBLIC (EER)

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

 

1. Εύρεση κωδικών ενεργοποίησης πυραύλων και εισαγωγή νέων συντεταγμένων

Στο πεδίο θα υπάρχει ένα κτίριο (Missile Control Center) μέσα στο οποίο θα βρίσκεται o υπολογιστής που ελέγχει τους τρεις εκτοξευτές πυραύλων της βάσης.

Ο Engineer των EER θα πρέπει να βρει τους κωδικούς επιβεβαίωσης συντεταγμένων και να εισάγει τις ΣΩΣΤΕΣ συντεταγμένες και κωδικούς στον υπολογιστή, ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η εκτόξευση και να βρουν οι πύραυλοι τους στόχους τους.

  • Εάν εισαχθούν σωστές συντεταγμένες και σωστός κωδικός επιβεβαίωσης στον Η/Υ, θα ανάψει πράσινη ένδειξη που σημαίνει ότι ο πύραυλος είναι ΟΚ.
  • Εάν εισαχθούν λάθος συντεταγμένες ή/και κωδικός επιβεβαίωσης στον Η/Υ, θα ανάψει κόκκινη ένδειξη, που σημαίνει ότι ο πύραυλος "κλείδωσε".

Δυνατότητα ανοίγματος του υπολογιστή θα έχει ΜΟΝΟ ο Engineer των EER, στον οποίο θα δοθεί στην αρχή του παιχνιδιού ο κωδικός πρόσβασης του υπολογιστή.

Στο πεδίο θα υπάρχουν κρυμμένες οδηγίες με τους κωδικούς επιβεβαίωσης (φάκελοι), ενώ οι συντεταγμένες θα βρίσκονται στην κατοχή του αρχηγού της παράταξης.

 

Περιοχές στις οποίες βρίσκονται εκτοξευτές πυραύλων.

 

2. Προστασία και διαφυγή (extraction) του υπαρχηγού των EER

 

Ο Υπαρχηγος των δυνάμεων της Eastern European Republic, πρέπει να προστατευτεί από το να συλληφθεί από τις Balkan Forces και να μεταφερθεί σε συγκεκριμένη ώρα σε extraction point.

Τον ρόλο του υπαρχηγού των EER θα αναλάβει παίχτης της διοργάνωσης.

Θα βρίσκεται στο πεδίο σε άγνωστο σημείο και θα μπορεί να παίζει κανονικά.

Η σύλληψή του γίνεται ως εξής:

  • Ο παίχτης χτυπιέται από BB, κάθεται κάτω για 1 λεπτό.
  • Κατά την διάρκεια του λεπτού αυτού αν τον ακουμπήσουν τρεις (3) παίχτες αντίπαλης ομάδας τότε θεωρείται αιχμάλωτος.
  • Αν τον ακουμπήσουν τρεις (3) δικοί του παίχτες τότε πάει για respawn.
  • Αν μέσα στο λεπτό δεν τον ακουμπήσει κανείς τότε πάει για respawn.


Διευκρινίσεις: Η αιχμαλωσία θα ισχύει μόνο για τον συγκεκριμένο παίχτη βάσει του σεναρίου και όχι για όλους! Σε περίπτωση ενέδρας ή εμπλοκής κατά την συνοδεία αιχμαλώτου, τυχόν βολές που δέχεται ο αιχμάλωτος, δεν μετράνε! Εάν η ομάδα που συνοδεύει τον αιχμάλωτο αποδεκατιστεί, τότε η ομάδα που έκανε την ενέδρα/επίθεση, μπορεί να τον πιάσει αιχμάλωτο (με την παραπάνω διαδικασία) ή να τον αφήσει να φύγει. Ο αιχμάλωτος καθ όλη την διάρκεια της αιχμαλωσίας του δεν έχει δικαίωμα να πυροβολήσει ή να μιλήσει στον ασύρματο. ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ΔΕΝ αφαιρούμε από τον αιχμάλωτο τον εξοπλισμό του (όπλα, γεμιστήρες, εξαρτίσεις, γιλέκα, ασύρματο).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε άγνωστη χρονική στιγμή θα γίνει extraction του επικεφαλής των EER (άναμμα καπνογόνου). Εφόσον ολοκληρωθεί αυτό, θα συνεχίσει το παιχνίδι κανονικά ώς απλός παίχτης

 

 

3. Επιπλέον αποστολές

Οι παίχτες θα πρέπει να έχουν τον νου τους για έξτρα αποστολές που πιθανόν να είναι κρυμμένες στο πεδίο ή που θα τους δοθούν ανάλογα με τη ροή του σεναρίου. 

 

 

 

 

Online

Today 7

Yesterday 10

Week 7

Month 391

All 17357

Currently are 11 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Go to top