Ευχαριστούμε τον Δήμο
Ερέτριας για την ευγενική
παραχώρηση του χώρου 
διεξαγωγής (Πεζονήσι).

Μπορείτε να διαβάσετε
την σχετική άδεια ΕΔΩ:

ΑΔΑ: 67ΛΡΩΡ9-ΝΝΔ

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

εθελοντές τετρακίνητους

Εύβοιας fetesClub4x4

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

του Συλλόγου Ενεργών Πολιτών

Δήμου Ερέτριας "Η ΜΕΔΟΥΣΑ"

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς 

εθελοντές Σαμαρείτες

Χαλκίδας για την βοήθειά τους

 

Article Index

Μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού Operation: "Trojan Horse" της 18ης Οκτωβρίου 2015 στο Πεζονήσι Ερετριας, δοθηκε στους παίχτες ένα online ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις σχετικά με το παιχνίδι, το σενάριο, την διοργάνωση κλπ.

Το ερωτηματολόγιο συμπλήρωσαν 36 άτομα σε διάστημα 10 ημερών.

 

 Ρυθμός απαντήσεων ανά ημέρα:

 

Διευκρινίσεις:

- Τα στοιχεία των συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο θα παραμείνουν στο αρχείο του Σωματείου μας και δεν θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς.
- Στα σχόλια των ερωτήσεων, δεν έχουν συμπεριληφθεί όσα αναφέρουν ονόματα.

 


 

 ΣΕΝΑΡΙΟ

 Βαθμολογήστε το σενάριο (ιστορία) (10=άριστο,1=κακό).

Σχόλια:
να εχει συνεχεια και να μπορει να συνδεθει με πιθανά σεναρια αλλων λεσχών

 

 

 Βαθμολογήστε τις αποστολές (10=άριστο,1=κακό)

 

 

Σχόλια:

Θεωρω ότι είναι δυσκολο για μια ομαδα καθως κάνει επιθεση ή ειναι άμυνα, να ψαχνει παραλληλα για κωδικους, στοιχεια κ.λ.π. Ισως είναι καλύτερα να γνωρίζουν απο πριν που ακριβώς βρίσκονται και να δυσκολευει η πρόσβαση σε αυτά. Το respawn το ένα βρισκόταν πολυ μακρια. Ισως ένα κτίριο να μπορουσε να λειτουργησει σαν νοσοκομειο και να ειναι απορθητο.

 

 

Θα θέλατε να γνωρίζετε όλες τις αποστολές εκ των προτέρων ή κλιμακωτά στο πεδίο ανάλογα με την εξέλιξη του σεναρίου (όπως έγινε);

Σχόλια:

- Μου αρέσει περισσότερο να μη γνωρίζω από πριν τι θα χρειαστεί να κάνω μετά γιατί ανεβάζει το επίπεδο το ρεαλισμού.

- Ασχετα με την απαντηση που εδωσα νομιζω πως ολους τους συμφερει να γνωριζουν τις αποστολες εκ των προτερων. Εαν ομως εγω ημουν η διοργανωση σκοπος μου θα ηταν να παρουσιαζω κλιμακωτα τις αποστολες για δυο λογους : 1) μεγαλυτερη αληθοφανεια στο σεναριο (τουλαχιστον γι`αυτους που γουσταρουν πιο πολυ το milsim kai rpg) kai 2) γιατι ετσι θα μπορουσα αναλογα με την εξελιξη του σεναριου να προσφερω ισσοροπια ωστε νικητης-χαμενος να μην εχει μεγαλη διαφορα. (εμενα προσωπικα με χαροποιει να ειμαι ο νικητης αλλα κυριως με ενδιαφερει να περασω καλα και να παιξω καλα με αξιους και τιμιους αντιπαλους οποτε και χαμενος να ημουν χιλια τα εκατο θα εφευγα πολυ ικανοποιημενος και με καλες εντυπωσεις απο το οποιοδηποτε σεναριο)

 

Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο ελάχιστος αριθμός παιχτών για το respawn στο εν λόγω πεδίο?

 

 

Οι αλλαγές στον ελάχιστο αριθμό παιχτών για το respawn που έγιναν εν μέσω του παιχνιδιού βοήθησαν στην ομαλότερη διεξαγωγή του;

 

 

 Βαθμολογήστε την χρησιμότητα του ρόλου του medic:

 

Σχόλια:

- Περισσοτερα μπουκαλια

- Να μην γινοντουσαν ασκοπα respawn ή να υπηρχαν πρισσοτερα μπουκαλακια για respawn (τουλαχιστον ισος αριθμος με τις συνολικες τρυπες των deathcard)

- Πρακτικοτερη η χρήση επιδεσμων

- Περισσότερα medication kit

- Χρειάζονται περισσότεροι medic αναλογικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

 

 

 Βαθμολογήστε την εξομοίωση του χρόνου περίθαλψης με την χρήση σύριγγας – μπουκαλιών στον ρόλο του Medic.

 

 

Θα προτιμούσατε την χρήση άλλου συστήματος Medic (π.χ. γάζες);

 

 

 Βαθμολογήστε την χρησιμότητα της deathcard παίχτη:

 Σχόλια:

- Οι "ζωες" που είχε κάθε παίκτης ήταν πολλές αναλογικά με τις "ζωες" που είχε ο medic να προσφέρει.

- Να υπηρχαν λιγοτερες ζωες

 

 Βαθμολογήστε τον ρόλο του Engineer στο παιχνίδι:

Σχόλια:

- Ίσως θα πρέπει να εξεταστεί ο ρόλος του και ως ανεφοδιαστή σε πυρομαχικά τύπου BATTLEFIELD2

- Εάν ο engineer έχανε όλες του τις ζωές τότε μόνο να υπήρχε ένας backup engineer ο οποίος θα έπαιρνε τον ρόλο του μετά το «θάνατό του. (να μην μπορούσε να λειτουργεί όμως ως engineer όσο ο πρώτος engineer θα βρισκόταν ακόμα στη ζωη)

- Να υπηρχαν περισσοτεροι αν 5αδα

- Καλο θα ειναι να ειχε και ακομα εναν engineer

 

 

Θα θέλατε να υπάρχει dress code σε κάθε παιχνίδι;

Σχόλια:

- Το πιο σωστο κατά την γνωμη μου είναι ένα κοινο dress code αλλα λογω της οικονομικης κατάστασης ισως όχι υλοποιήσιμο

- Το περιβραχιόνιο εχει θέματα διοτι σε καποιους βγαινει

- Καλύτερα να υπάρχει μια εμφανής διαφορά γιατί βοηθάει τον παίκτη να καταλάβει αν ο συμπαίκτης του είναι Φίλιος ή εχθρός . Πολλές φορές η ταινία στο μπράτσο δεν είναι εμφανής ειδικά σε χαμηλό φωτισμό.

 

Η επιλογή των τοποθεσιών των safe houses ήταν ορθές;

Σχόλια:

- Η τοποθεσία των Ρώσων είχε μειονέκτημα θέσης. Η πρόσβαση στο χώρο δράσης ήταν από συγκεκριμένα σημεία και ήταν δυσκολότερη από των μπαλκαν.

- Σε πιο κοντινά σημεία... ήταν κουραστική η απόσταση!!!!

- Μάλλον το ένα να είναι στο σημείο που ήταν ο πύραυλος και ο πύραυλος να πάει στην παραλία να γίνει μακελειό

 

Βαθμολογήστε τις κατασκευές του σεναρίου (πύραυλοι, υπολογιστής, κρατητήρια)

 

 

Συμφωνείτε με την αποκλειστική χρήση Mid-Cap και Low-Cap γεμιστήρων;

Σχόλια:

- Οπως και δηποτε mid or low

- Προσθέτουν ρεαλισμό και προσφέρουν έλεγχο στα αερομαχικα αλλά αποκλείουμε αεροβολα που Δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε άλλες γεμιστηρες

 

Συμφωνείτε με τον περιορισμένο αριθμό αερομαχικών (BBs) που κουβαλάει πάνω του ο κάθε παίχτης;

Σχόλια:

- Αν είναι δυνατόν ακόμα λιγότερα πυρομαχικά ανα γεμιστήρα (max 50 ββs ανα γεμιστηρα)

- Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει ανεφοδιασμός στο πεδίο επι τόπου ίσως από έναν engineer.

- Ο περιορισμός όμως πρέπει να είναι στο μέγιστο της γεμιστήρας.

 

 


 

ΠΕΔΙΟ (ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ)

Βαθμολογήστε το πεδίο (Πεζονησι Ερέτριας) (10=άριστο,1=κακό).

Σχόλια:

- Πολύ μακρόστενο δυσκολεύοντας τις επιλογές των παιχτών για κυκλωτικές κινήσεις και αναγκαστικές επαφές με πολύ καλά στημένους αντιπάλους

- Κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο πεδίο ήταν το καταλληλότερο για το σενάριο αυτό.

- Εγώ το έχω πει ......να του αλλάξουμε ονομασία και να λέγεται airsoft island !!!!!!!!!!!!!

 

Ποια πιστεύετε ότι είναι η μέγιστη χωρητικότητα παιχτών για το συγκεκριμένο πεδίο;

 

 


 

 ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

 Βαθμολογήστε τη διοργάνωση γενικά (10=άριστο,1=κακό).

Σχόλια:

- Πάρα πολύ καλή οργάνωση.

- Από τα πιο οργανωμένα που έχω πάει! ήταν όλα άψογα! μου άρεσε παααρα πολύ ο κάθε φάκελος που ήταν ατομικός! όπως και τα πατσακια!!! Βάζω 9 γιατί ξέρω ότι το επόμενο θα έχει άλλα τόσα όποτε να μπορώ να βάλω κάτι παραπάνω!!! :D

 

Ποια είναι η γνώμη σας για την υποδοχή και την διοικητική μέριμνα του παιχνιδιού;

Σχόλια:

- Δεν είχε σουβλάκια κ μπύρες στο τέλος!!

- Οι διαιτητές πρέπει να γυρίζουν στο πεδίο περισσότερο

 

 Ποια η γνώμη σας για τον αναμνηστικό φάκελο που λάβατε και τα περιεχόμενα αυτού;

Σχόλια:

- Ένα πολύ ωραίο ενθύμιο

- Ο φάκελος να έχει μοιραστεί στις ομάδες νωρίτερα για την καλύτερη κατανόηση των βασικών στόχων (εκτός των έξτρα αποστολών) προτείνω την εδραίωση του φακέλου σε τέτοιου είδους παιχνίδια!

 

 Επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα του παιχνιδιού;

 

 

Αν ΝΑΙ, βαθμολογήστε με άριστα το 10 την συνολική παρουσίαση (πληροφορίες κλπ)

 

 

Θα θέλατε να υπάρχει περισσότερη ενημέρωση πριν το παιχνίδι; (πληροφορίες αποστολών, σεναρίου κλπ)

Σχόλια:

- Να έχει δοθεί ο φάκελος λίγες ώρες - μέρες νωρίτερα ανάλογα την απόφαση των διοργανωτών.

 

Θα θέλατε να δημιουργούνται κρυφά γκρουπ παρατάξεων στο facebook πριν από κάθε παιχνίδι;

 

 


 

ΔΙΑΦΟΡΑ

Παρατηρήσατε παραβιάσεις των κανόνων ασφαλείας;

Σχόλια:

- Άτομο πάνω στην ξύλινη σκεπή του κάτω 3οροφου κτιρίου

- Δεν είχε σηματοδοτηθεί ''γραμμή πυρός'' στο safe house πριν την έναρξη του παιχνιδιού για τη ρύθμιση των hop up. Ορισμένοι παίχτες ήταν αφηρημένοι όταν επέστεφαν στο safe house και αφαιρούσαν τα γυαλιά τους για να τα καθαρίσουν πχ όχι σε προστατευμένα σημεία. Ευτυχώς αρκετές φορές υπήρχε κάποιος από την διοργάνωση να τους το υπενθυμίζει.

- Τυφλές βολές

- Χρήση ταράτσας από παίκτες

- 1)Πολλοί παίχτες δεν είχαν side Arm, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα πολλές εμπλοκές κάτω των 5 μέτρων να γίνονται με primary και όχι ως όφειλαν (πάντα κατά την άποψη μου, και τον τρόπο παιχνιδιού στην Θεσσαλονίκη) με το side arm! 2)Η χρήση του "Μπαμ" από λέσχη σε λέσχη διαφέρει και αυτό μπέρδεψε λίγο τους παίχτες, βέβαια σ' αυτο δεν ευθύνεστε εσείς σαν διοργάνωση 3)πολλοί παίχτες δεν έκαναν σωστή χρήση ασυρμάτου/pmr/Vhf

- Ηταν ατομα στο σπιτακι που θα πηγαιναν οι θεατες να παρακολουθησουν το παιχνιδι και ηταν κατω απο τζαμαριες.. μετα απο κουβεντα που ειχαμε εφυγαν απο εκει...

- Dead people do not talk

- Ριπή στα 2 μέτρα ενώ έχει δεχθεί ήδη hit.

 

Παρατηρήσατε παραβιάσεις των κανόνων αεροσφαίρισης (μπαμ, παρλέυ κλπ), όπως αυτοί επεξηγήθηκαν στο briefing και αναγράφονταν στον ατομικό ενημερωτικό φάκελο κάθε παίχτη;

Σχόλια:

- Μπαμ από μπροστά κι ενώ ήξεραν κι οι δυο τη θέση του άλλου. Μη παραμονή του παίχτη στη θέση που χτυπήθηκε για medic ή για να περάσουν τα 5 λεπτά για το bleed out.

- Πιστεύω δεν ήταν εσκεμμένες

- Δεν υπάρχει μπαμ από μπροστά

- Κακη Χρήση του μπαμ, διαφορετικη χρηση απο την αναγραφομενη στις οδηγίες.

- Παραβίαση απόστασης εμπλοκής. Παραβίαση χρόνου για το Medic. Παραβίαση κανόνα μπαμ.

 

Παρατηρήσατε «αθανασίες» κατά την διάρκεια του παιχνιδιού;

Σχόλια:

- Απο την κόκκινη ομάδα αλλά και αυτό δεν πιστεύω πως έγινε εσκεμμένα.

- Υπήρξαν άτομα τα οποία ενώ έπρεπε να περιμένουν 5 λεπτά στο σημείο που είχαν δεχτεί μπίλια εκείνα δεν μετρούσαν ή έβγαιναν πολύ νωρίτερα.

- Δεν παρατήρησα ποιος ήταν δεν έδωσα συνέχεια και έκανα διαφορετική κίνηση για να τον προσεγγίσω

 

 

Πώς σας φάνηκε το ξενοδοχείο που διαμείναμε τα μέλη των συλλόγων. (Χώροι, πρωινό, πρόσβαση, κόστος)

 

 

Αν διοργανωθεί παιχνίδι στην Ερέτρια ξανά στο μέλλον, θα θέλατε να διαμείνετε σε ξενοδοχείο από το προηγούμενο βράδυ;

 

 

Βαθμολογήστε το εστιατόριο το οποίο επισκεφθήκαμε μετά την διεξαγωγή του παιχνιδιού (μενού, κόστος)

Σχόλια:

- Μετά τη διεξαγωγή δεν παραβρεθηκα, κρίνω από την επίσκεψη μου το προηγούμενο βράδυ.

- Το φαγητό ήρθε μερικώς κρύο

- Καταπληκτικό φαγητό - εξυπηρέτηση.

 

Online

Today 7

Yesterday 12

Week 65

Month 217

All 17626

Currently are 4 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Go to top