Ευχαριστούμε τον Δήμο
Ερέτριας για την ευγενική
παραχώρηση του χώρου 
διεξαγωγής (Πεζονήσι).

Μπορείτε να διαβάσετε
την σχετική άδεια ΕΔΩ:

ΑΔΑ: 67ΛΡΩΡ9-ΝΝΔ

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

εθελοντές τετρακίνητους

Εύβοιας fetesClub4x4

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς φίλους

του Συλλόγου Ενεργών Πολιτών

Δήμου Ερέτριας "Η ΜΕΔΟΥΣΑ"

για την βοήθειά τους

 

Ευχαριστούμε τoυς 

εθελοντές Σαμαρείτες

Χαλκίδας για την βοήθειά τους

 

Article Index

 

 ΣΕΝΑΡΙΟ

 Βαθμολογήστε το σενάριο (ιστορία) (10=άριστο,1=κακό).

Σχόλια:
να εχει συνεχεια και να μπορει να συνδεθει με πιθανά σεναρια αλλων λεσχών

 

 

 Βαθμολογήστε τις αποστολές (10=άριστο,1=κακό)

 

 

Σχόλια:

Θεωρω ότι είναι δυσκολο για μια ομαδα καθως κάνει επιθεση ή ειναι άμυνα, να ψαχνει παραλληλα για κωδικους, στοιχεια κ.λ.π. Ισως είναι καλύτερα να γνωρίζουν απο πριν που ακριβώς βρίσκονται και να δυσκολευει η πρόσβαση σε αυτά. Το respawn το ένα βρισκόταν πολυ μακρια. Ισως ένα κτίριο να μπορουσε να λειτουργησει σαν νοσοκομειο και να ειναι απορθητο.

 

 

Θα θέλατε να γνωρίζετε όλες τις αποστολές εκ των προτέρων ή κλιμακωτά στο πεδίο ανάλογα με την εξέλιξη του σεναρίου (όπως έγινε);

Σχόλια:

- Μου αρέσει περισσότερο να μη γνωρίζω από πριν τι θα χρειαστεί να κάνω μετά γιατί ανεβάζει το επίπεδο το ρεαλισμού.

- Ασχετα με την απαντηση που εδωσα νομιζω πως ολους τους συμφερει να γνωριζουν τις αποστολες εκ των προτερων. Εαν ομως εγω ημουν η διοργανωση σκοπος μου θα ηταν να παρουσιαζω κλιμακωτα τις αποστολες για δυο λογους : 1) μεγαλυτερη αληθοφανεια στο σεναριο (τουλαχιστον γι`αυτους που γουσταρουν πιο πολυ το milsim kai rpg) kai 2) γιατι ετσι θα μπορουσα αναλογα με την εξελιξη του σεναριου να προσφερω ισσοροπια ωστε νικητης-χαμενος να μην εχει μεγαλη διαφορα. (εμενα προσωπικα με χαροποιει να ειμαι ο νικητης αλλα κυριως με ενδιαφερει να περασω καλα και να παιξω καλα με αξιους και τιμιους αντιπαλους οποτε και χαμενος να ημουν χιλια τα εκατο θα εφευγα πολυ ικανοποιημενος και με καλες εντυπωσεις απο το οποιοδηποτε σεναριο)

 

Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο ελάχιστος αριθμός παιχτών για το respawn στο εν λόγω πεδίο?

 

 

Οι αλλαγές στον ελάχιστο αριθμό παιχτών για το respawn που έγιναν εν μέσω του παιχνιδιού βοήθησαν στην ομαλότερη διεξαγωγή του;

 

 

 Βαθμολογήστε την χρησιμότητα του ρόλου του medic:

 

Σχόλια:

- Περισσοτερα μπουκαλια

- Να μην γινοντουσαν ασκοπα respawn ή να υπηρχαν πρισσοτερα μπουκαλακια για respawn (τουλαχιστον ισος αριθμος με τις συνολικες τρυπες των deathcard)

- Πρακτικοτερη η χρήση επιδεσμων

- Περισσότερα medication kit

- Χρειάζονται περισσότεροι medic αναλογικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

 

 

 Βαθμολογήστε την εξομοίωση του χρόνου περίθαλψης με την χρήση σύριγγας – μπουκαλιών στον ρόλο του Medic.

 

 

Θα προτιμούσατε την χρήση άλλου συστήματος Medic (π.χ. γάζες);

 

 

 Βαθμολογήστε την χρησιμότητα της deathcard παίχτη:

 Σχόλια:

- Οι "ζωες" που είχε κάθε παίκτης ήταν πολλές αναλογικά με τις "ζωες" που είχε ο medic να προσφέρει.

- Να υπηρχαν λιγοτερες ζωες

 

 Βαθμολογήστε τον ρόλο του Engineer στο παιχνίδι:

Σχόλια:

- Ίσως θα πρέπει να εξεταστεί ο ρόλος του και ως ανεφοδιαστή σε πυρομαχικά τύπου BATTLEFIELD2

- Εάν ο engineer έχανε όλες του τις ζωές τότε μόνο να υπήρχε ένας backup engineer ο οποίος θα έπαιρνε τον ρόλο του μετά το «θάνατό του. (να μην μπορούσε να λειτουργεί όμως ως engineer όσο ο πρώτος engineer θα βρισκόταν ακόμα στη ζωη)

- Να υπηρχαν περισσοτεροι αν 5αδα

- Καλο θα ειναι να ειχε και ακομα εναν engineer

 

 

Θα θέλατε να υπάρχει dress code σε κάθε παιχνίδι;

Σχόλια:

- Το πιο σωστο κατά την γνωμη μου είναι ένα κοινο dress code αλλα λογω της οικονομικης κατάστασης ισως όχι υλοποιήσιμο

- Το περιβραχιόνιο εχει θέματα διοτι σε καποιους βγαινει

- Καλύτερα να υπάρχει μια εμφανής διαφορά γιατί βοηθάει τον παίκτη να καταλάβει αν ο συμπαίκτης του είναι Φίλιος ή εχθρός . Πολλές φορές η ταινία στο μπράτσο δεν είναι εμφανής ειδικά σε χαμηλό φωτισμό.

 

Η επιλογή των τοποθεσιών των safe houses ήταν ορθές;

Σχόλια:

- Η τοποθεσία των Ρώσων είχε μειονέκτημα θέσης. Η πρόσβαση στο χώρο δράσης ήταν από συγκεκριμένα σημεία και ήταν δυσκολότερη από των μπαλκαν.

- Σε πιο κοντινά σημεία... ήταν κουραστική η απόσταση!!!!

- Μάλλον το ένα να είναι στο σημείο που ήταν ο πύραυλος και ο πύραυλος να πάει στην παραλία να γίνει μακελειό

 

Βαθμολογήστε τις κατασκευές του σεναρίου (πύραυλοι, υπολογιστής, κρατητήρια)

 

 

Συμφωνείτε με την αποκλειστική χρήση Mid-Cap και Low-Cap γεμιστήρων;

Σχόλια:

- Οπως και δηποτε mid or low

- Προσθέτουν ρεαλισμό και προσφέρουν έλεγχο στα αερομαχικα αλλά αποκλείουμε αεροβολα που Δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε άλλες γεμιστηρες

 

Συμφωνείτε με τον περιορισμένο αριθμό αερομαχικών (BBs) που κουβαλάει πάνω του ο κάθε παίχτης;

Σχόλια:

- Αν είναι δυνατόν ακόμα λιγότερα πυρομαχικά ανα γεμιστήρα (max 50 ββs ανα γεμιστηρα)

- Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει ανεφοδιασμός στο πεδίο επι τόπου ίσως από έναν engineer.

- Ο περιορισμός όμως πρέπει να είναι στο μέγιστο της γεμιστήρας.

 

 

Online

Today 5

Yesterday 12

Week 63

Month 215

All 17624

Currently are 2 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Go to top