Wast3land: Vault City

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι επιστήμονές μας εργάζονται πυρετωδώς στα ακόλουθα αντικείμενα:

 

Τι ειναι το Wasteland

ΣενάριοΚανονες αεροσφαιρισης, Ορια FPS/Joule - Αερομαχικά, Πεδιο

Dress Code

Παρατάξεις

Αποστολές

Πρόγραμμα

Πολυμέσα

 

Τα ανωτέρω θα διατεθούν στο κοινό αμέσως μόλις ολοκληρωθούν.

Οι συμμετοχές ολοκληρώθηκαν και οι έγκυρες συμμετοχές έχουν δημιουργήσει ήδη λογαριασμό κατοίκου vault, καθώς επίσης και μπορούν να συμμετέχουν στο φόρουμ, στο οποίο μπορούν να ρωτάνε τυχόν απορίες.

 

Εκ της διεθύνσεως

 

Vault-Tec Corporation

 

 

- Τι είναι το Wasteland;
Wasteland ονομάζεται η σειρά μη γραμμικών σεναρίων airsoft, τύπου L.A.R.P. (Live Action Role Playing), που βασίζονται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια "Fallout" που κυκλοφορούν για Η/Υ και κονσόλες. Το πρώτο "Wasteland" διεξήχθη το 2007, το "Wasteland 2:Rise of the Mutants" το 2008 και το "Wast3land: Vault City" (Wasteland 3) το 2018 αντίστοιχα, με αρκετά σενάρια διαφορετικής θεματολογίας ενδιάμεσα ως pre-games.

- Τι σημαίνει δηλαδή το L.A.R.P.;
To LARP σημαίνει ότι οι παίχτες υποδύονται κάποιους ρόλους (π.χ. στρατιώτες, επιδρομείς, προεδρική φρουρά κλπ) μιας ιστορίας που βασίζεται σε φανταστικά γεγονότα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το Wasteland, βασίζεται στη σειρά παιχνιδιών για υπολογιστές και κονσόλες "Fallout".

Στα σενάριο υπάρχουν και κάποιοι βοηθητικοί ρόλοι, τους οποίους όμως υποδύονται μη ενεργοί παίχτες (NPCs) που βοηθούν στην ομαλή πορεία του παιχνιδιού.

- Τι εννοείς όταν λες "μη γραμμικό";
Γραμμικά είναι τα σενάρια airsoft στα οποία οι ομάδες καλούνται να περάσουν μία συγκεκριμένη σειρά δοκιμασιών ή αποστολών. Το σενάριο του Wasteland, είναι το ακριβώς αντίθετο. Το σύνολο των αποστολών δεν είναι γνωστό στους παίχτες και η σειρά με την οποία θα τις εκτελέσουν, είναι στην κρίση της κάθε ομάδας. Επίσης θα υπάρχουν και επιπλοκές στο σενάριο.

Οι ενέργειες κάθε ομάδας διαμορφώνουν την εξέλιξη του παιχνιδιού, και κατ' επέκταση το αποτέλεσμα.

Καθώς nonlinear ή μη-γραμμικό, είναι κάθε πρόβλημα, τα βήματα προς την λύση του οποίου δεν δύναται να υπολογιστούν πριν την έναρξη της επίλυσης και υπολογίζονται δυναμικά κατά την επίλυσή του, σας δίνουμε ένα παράδειγμα μιας αποστολής τύπου "βρείτε τον θησαυρό" σε μορφή flowchart, ώστε να καταλάβετε πώς συνδυάζεται με ένα σενάριο airsoft.



- Οι Ομάδες/Παίχτες πώς θα χωριστούν;
Οταν λέμε ομάδα δεν εννοούμε μια ομάδα airsoft αλλά μια παράταξη, δηλαδή ένα σύνολο παιχτών. Λόγω της ιδιομορφίας του σεναρίου, δεν γίνεται να υπάρχουν τόσες ομάδες σεναρίου όσες και οι πραγματικές ομάδες airsoft.

- Ναι, αλλά θέλω να είμαι με τους καλούς. Δεν μου αρέσει να είμαι κακός!
Χμ... εδώ σας θέλω! Το ποιοι είναι οι καλοί και ποιοί οι κακοί φαίνεται στο τέλος του παιχνιδιού και κρίνεται από τα αποτελέσματα του συνόλου των αποστολών κάθε ομάδας.

- Δηλαδή, τί είδους αποστολές έχουν οι ομάδες/παίχτες;
Οι αποστολές ποικίλουν. Υπάρχουν αποστολές συνοδείας, εξολόθρευσης, καταστροφών, ανεύρεσης αντικειμένων και πολλές άλλες. Κάθε ομάδα ξεκινάει με ένα συγκεκριμένο αριθμό αποστολών και κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, θα αναλαμβάνει και άλλες.

Υπάρχουν και κοινές αποστολές, οι οποίες μπορούν να ολοκληρωθούν από οποιαδήποτε ομάδα ή παίχτη, και που αν τα καταφέρουν, "ανοίγουν" καινούργιες αποστολές ή ίσως επηρεάζουν δραματικά την εξέλιξη του παιχνιδιού.

- Οι μη ενεργοί παίχτες τί κάνουν;
Οι μη ενεργοί παίχτες έχουν όπλο αλλά δεν ανήκουν σε καμία ομάδα. Οι ρόλοι τους είναι καθαρά βοηθητικοί, ώστε να εξελιχθεί το παιχνίδι.

Για παράδειγμα, ένας από αυτούς μπορεί να είναι έμπορος. Ίσως ενδιαφέρεται να αγοράσει κάτι από τους παίχτες, ίσως να το ανταλλάξει με κάτι άλλο, ίσως πάλι να έχει κάτι που χρειάζονται κάποιες ομάδες. Αν πεθάνει όμως, δεν θα γίνει τίποτα από αυτά, και αυτόματα η ιστορία αλλάζει.

- Ωραία όλα αυτά... ποιός θα είναι ο νικητής όμως;
Εδώ βρίσκεται η μαγεία του σεναρίου, καθώς το πνεύμα του είναι συναγωνιστικό και όχι ανταγωνιστικό. Ανάλογα με την εξέλιξη, ίσως να υπάρχει πάνω από μία νικήτρια ομάδα. Εννοείται πώς θα υπάρχει η δυνατότητα να νικήσουν όλες οι ομάδες, κάτι που έγινε στο πρώτο Wasteland, και που άρεσε σε όλους όσους συμμετείχαν.

- Γιατί Wasteland 3?

Τα προηγούμενα σενάρια Wasteland 1, Wasteland 2: Rise of the Mutants και Wast3land: Vault City έλαβαν χώρα το 2007, 2008 και 2017 αντίστοιχα. Μπορείτε εδώ να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Wasteland 2 και να αντλήσετε πληροφορίες για τις αποστολές, τις τότε συμμετοχές, φωτογραφίες και την εξέλιξη του παιχνιδιού.

 

Subcategories

 ΚΑΝΟΝΕΣ
 

 

Go to top